PALVELUMUOTOILU

Palvelumuotoilu | Zeniitti

Asiakaskokemus on ykkösasia asiakaslähtöisessä palvelujen kehittämisessä. Kokonaisvaltaisen palvelumuotoilun keinoin voimme auttaa teitä rakentamaan asiakkaallenne miellyttävän asiakaskokemuksen, joka luo jatkuvuutta asiakassuhteelle.

Vahvojen elämysten synnyttäminen lähtee vahvasta asiakasymmärryksestä, oikeanlaisen palvelupolun rakentamisesta ja henkilökunnan sitoutumisesta. Palvelun käyttäjän maailma, arvostukset ja palvelun käytön yksityiskohdat – kuten asiakaspalvelu, toimintamallit, tilat, esineet ja tarinat – muodostavat asiakkaalle moniaistisen kokemuksen palvelusta. Hyvästä kokemuksesta asiakas maksaa mielellään.

  • Konseptointi
  • Muotoilu
  • Palveluympäristöjen suunnittelu
  • Henkilöstön koulutukset ja valmennukset

Kysy meiltä ideoita palvelujen kokonaisvaltaiseen kehittämiseen

Anna yhteistietosi, niin saat ladattua ilmaisen palvelumuotoiluoppaan.

Nimi*

Sähköposti*

Puhelin*

Organisaatio

Asiakkaitamme

Fazer Makeiset Oy
Aikamedia
Linkki
Oy Matkahuolto Ab
Ensto Finland Oy